среда, 30 сентября 2015 г.

Майстер-клас. День 3. Рефлексія




 Спільне обговорення цілей формуючого оцінювання та побудова послідовності його проведення додали мені впевненості в моїх силах - я все розуміла і робила правильно. А от робота з Банком оцінювання була для мене дуже корисною, бо на тренінгах в мене не вистачало часу для реєстрації на сайті "Бібліотеки оцінювання" і роботи з ним для створення інструментів оцінювання, тому доводилося вишукувати і адаптувати те, що знаходили в посібнику. Сьогоднійшні вправи дозволили мені чітко вимаювати стратегію поведінки на проведення занять по оцінюванню, особливо, що стосується оцінки кінцевих продуктів. Мої цілі на цей Майсетр-клас майже досягнуті.
    Також мені сподобалося працювати в групах по аналізу і вдосконаенню Планів вивчення теми, щоправда для першого завдання було мало часу як на мене. А от групова робота над завтрашніми завданнями була ефективною, так і хочеться процитувати "в суперечці народжується істина". Сподіваюсь на вдалий захист.


Комментариев нет:

Отправить комментарий