понедельник, 22 сентября 2014 г.

Модуль1 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені:
  • поставити перед собою навчальні цілі в програмі Інтел "Навчання для майбутньго", які реально можна досягти на тренінгу та продовжувати реалізовувати після нього
  • дізнатися, що при постановці цілей, вони мають бути доступними та вимірюванними 
  • зрозуміти,що поставлені цілі навчання на тренінгу допоможуть мені вдосконалити власний педагогічний досвід
  • знайти ресурси програми, що допоможуть мені підвищити професійний рівень, а саме електронний посібник (важливо, що він ПЕРСОНАЛЬНИЙ, тобто є можливість робити помітки та заповнювати відповіді. важливо постійно зберігати та працювати зі своїм файлом), довідник (доречі, ми з учнями вже знайомі з ним), інтернет ресурси
  • створити власний блог, що допоможе організувати обговорення власної діяльності й спілкуватися з іншими учасниками навчального процесу
Процес вивчення Модулю 1 здався мені легким,  доступним і цікавим. Мені було не складно виконати завдання з цього модулю. 

Сподіваюсь на продовження в такому ж темпі -)


Комментариев нет:

Отправить комментарий