четверг, 25 сентября 2014 г.

Модуль 4 Рефлексія

В цьому модулі я 

  • розібралась із тонкощами створення ключового запитання, тематичних і змістовних запитань до обраної теми проекту
  • проаналізувала різні види оцінювання та ознгайомилася з поняттям формуючого оцінювання
  • почала визначатися з тими методами та інструментами оцінювання, які я буду використовувать
  • легко впоралась зі створенням презентації  про основні ідеї вивчення теми
Для мене важливо, що тепер я можу спланувати формуюче оцінювання, що дозволить дізнатися про навчальні потреби учнів

навчилась  створювати Оцінювання навчальних проектів, яке суттєво відрізняється від звичного для мене оцінювання  вивченого матеріалу на уроці.  Під час проведення проекту мені, як вчителю,  слід оцінювання  здійснювати протягом всього навчального процесу, залучати учнів до процесу оцінювання, використовувати різні стратегії оцінювання, визначати навчальні потреби учнів, заохочувати до самоспрямування у навчанні; відслідковувати прогрес у навчанні учнів. Так, це  дуже не легко але цікаво! 

Під час вивчення 4 модуля я ознайомилася з поняттями формуючого оцінювання, почала визначити, які методи та інструменти оцінювання я буду використовувати. Також цей модуль допоміг мені при створенні презентації про основні ідеї вивчення теми.

Комментариев нет:

Отправить комментарий