вторник, 30 сентября 2014 г.

Модуль 9 Рефлексія

На сьогоднішньому модулі нам ще раз наголосили про необхідність вивчення різних навчальних особливостей учнів. Для себе повторила, що для учнів з різними навчальними потребами можна працювати з візуальною, аудіальною, кінестетичною модальністю, ділити учнів на групи з домінуючою лівою/правою півкулями мозку чи з різними домінуючими типами множинного інтелекту.
Цей модуль допоміг мені розібратися з самоспрямовуванням учнів для навчання. Ми визначили, що для цього необхідно навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність з реалізації власних навчальних цілей.Важливість цього важко переоцінити. Я дізналась про нові форми і методи оцінювання, а також те що за допомогою можна піднімати інтерес до навчання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий